Geoblog.pl    lunaticus    Podróże    Egipt-Jordania-Syria X.2008    Podsumowanie...

Podsumowanie...

Polska, Gliwice

...
wyjazd ogolnie uwazam za udany jednak do idealnego wiele mu brakowalo....

duzym minusem sa niestety nasi rodacy ktorzy z nami podrozowali... wiekszosc z nich zachowywala sie po prostu beznadziejnie potwierdzajac wiekszosc stereotypow o naszym narodzie...

niestety wyjazdu z biura maja to do siebie ze tempo zwiedzania musi byc dostosowane do programu.... wiedzielismy na co sie piszemy jendak moim zdaniem lepiej bylo zobaczyc mniej a dokladniej... z paru rzeczy organizator moglby zrezygnowac chociazby na rzecz dluzszego pobytu w damaszku czy petrze...

sharm... dla mnie jest fatalnym miejscem do wypoczynku...zupelnie nie przypadl mi do gustu...

plusem ... napewno to co udalo sie zobaczyc damaszek petra wadi rum gora mojzesza... naprawde ... te miejsca robia wrazenie...
poznanie kultury bliskiego wschodu chociaz w tak malym stopniu jak mialo to miejsce w naszym przypadku rowniez jest rzecza bezcenna...
ogolnie nie mozna narzekac na organizacje wyjazdu ze strony organizatora... jedynie z czym rainbow przesadzil to z cenami wycieczek fakultatywnych... czesc z nich jest niewspolmiernie droga w stosunku do tego co oferuja ....

reasumujac... wyjazd ok ale utwierdzil mnie w opinii ze jesli podrozowac to indywidualnie ... chyba ze tak jak w naszym przypadku... nie ma innego wyjscia